Hej Robert!
.....
Ugl.album predivan,kvalitetan,slike savršene,raspored slika u albumu bas kako treba, prekrasna uspomena!

Video,što kratki,što ovaj duži u trajanju sat i pol također samo riječi hvale. Pozadinska muzika odlična,uhvatili ste najbitnije trenutke 🙂 ničega nije previše ni premalo. Vidi se da je bilo veselo i to ste uspjeli dočarati i slikama i snimkama. Atmosfera tokom slikanja i snimanja na dan vjenčanja totalno opuštena! Iskreno tek sam skužila da ste na vjenčanju kad sam gledala snimku pa te tu i tamo ima u kadru 😂 ima jako puno spontanih slika što smo i htjeli, bez puno namještanja,umjetnih osmijeha i ukočenih pogleda!

Hvalaaaa, preporučujem vas svima, očekivanja ispunjena, sve je bilo po dogovoru čak i bolje! Cijena pristupačna,kvaliteta kakvu smo htjeli!

Veliki pozdrav! Petra i Krešimir, 16.08.2019.
Petra i Krešimir
Iskreno smatram da mi je najteže bilo odabrati fotografa jer toliko je puno sitnica na taj važan dan koje su bitne da te uspomene zaista pokažu koliko ste sretni bili! Slike su na kraju te koje će nas nakon puno godina vratiti baš na dan našeg vjenčanja!! Robert je u svaku našu fotografiju unio onaj osjećaj da kada ju vidite odmah vas prođe isti onaj trenutak kada ju je uslikao!! Hvala još jednom Robert na svemu! I od nas Rimaca imaš veliku i toplu preporuku! Tamara I Dominik
Nakon sad vec 6 mjeseci vrijeme je da ostavimo par rijeci😉 Eto Roberte da opet biramo izabrali bi isto, od toga da smo se sa tobom osjecali opusteno, sve teklo onako lagano, a rezultat su slike iz snova, predivne, onakve kakve smo zamislali, svatko ko ih vidio ostao odusevljen a mi imamo uspomenu na nas dan za cijeli zivot!
Nasu preporuku imas uvijek i nadamo se da cemo se jos sresti😉
Martina i Tomislav 11.05.2019
Martina & Tomislav
Dragi budući mladenci!
Ako ste u nedoumici oko odabira fotografa/snimatelja za svoj poseban dan, iz osobnog iskustva i od srca preporučam ekipu Robert Frančišković Photography.
Robi i Vlado rade sjajan posao. Od samog dogovora s Robertom gdje smo vidjeli da se radi o opuštenom i ugodnom čovjeku koji nam je odgovarao na pitanja i nevezana za samo vjenčanje 😄, pa do samog velikog dana - gdje su pokazali svoju kreativnost, dosjetljivost, spremnost na suradnju i izazove koje iziskuju dobre fotke i definitivno - nenametljivost (na nama je bilo samo da se zabavljamo) toliko da ih nismo primjećivali. Sav materijal dobili smo prema ugovoru i presretni smo sa slikama, s kratkim spotom i velikim videom! Oni koji su ih pogledali komentirali su (na stranu s klasičnim komentarima) da inače videi budu dosadni i nikad se ne pogledaju do kraja, ali da je naš video složen poput pravog filma! ❤️
Još jednom, veliko hvala obojici!
Nakon muža, ovo mi je drugi najbolji izbor! 😁😁
Tena & Dominik
Dragi Roberte želimo ti se još jednom zahvaliti na prekrasnim fotografijama i ugodnom druženju, jer kao što rekoh zahvaljujući tebi, tvojoj ležernosti i tvojoj profesionalnosti ostale su nam za uspomenu predivne umjetničke, emotivne i spontane fotografije našeg posebnog dana.
Puno sreće i uspjeha ti od srca želimo u životu i radu.
Marija i Davor
Dragi Roberte, htjeli smo ti se zahvaliti na svemu i reći da smo oduševljeni slikama i videom. :)
Drago nam je da smo tebe izabrali i nismo se pokajali jer je sve ispalo savršeno! :)
Hvala ti puno za nevjerojatne uspomene i sav tvoj trud koji si uložio! Nadamo se da ćeš i u budućnosti biti uz nas u bitnim životnim trenucima!
Lijep pozdrav!
Jasmina i Omer
Sve pohvale! Točan, pedantan, strpljiv, profesionalan.... Prezadovoljni smo slikama, svakako se veselimo i budućoj suradnji! :) Morena i Miloš
Savjetovali bi da odaberete Roberta , jer osim što je dobar profesionalac, razumije naše zahtjeve, bez da nameće svoju ideju o tome kako bi trebale izgledati naše vjenčane fotografije . Uspio je uhvatiti male detalje ili lica ljudi , osjećaje, našu obitelj i naše prijatelje. Od srca mu hvala što je opravdao naše povjerenje. Andrea i Marko
Dragi Roberte, zahvaljujući tebi naš dan će ostati još dublje i trajnije zabilježen mnoštvom emotivnih i sretnih trenutaka. Hvala ti za sav tvoj trud, za podršku, neprimjetnost te veliko hvala i za brzinu kojom si isporučio svoj proizvod kao i za spremnost na ispunjenje svih dodatnih radnji uoči, tijekom i nakon dana vjenčanja. Bez zadrške te preporučam svima i želim svako dobro! Tvoji novi prijatelji - Martina i Matija Martina i Matija
Dragi Roberte, tvoji radovi su nam se na prvu jako svidjeli, a sada kad gledamo slike s vlastitog vjenčanja mogu samo reći da smo prezadovoljni. Sve je bilo vrlo opušteno , spontano, nenametljivo. Dobili smo upravo ono što smo htjeli - prekrasne trenutke i emocije tog dana sačuvane na fotografijama kao uspomene za cijeli život. Hvala na trudu i puno uspjeha u daljnjem radu! Tea i Luka
Hvala ti Robi još jednom od ♡ .. bez puno objašnjava si shvatio kaj želim i kakve fotografije volim. I sa osmjehom na licu odradio sve. Zauvijek si zabilježio naše najdraze trenutke, ljude i emocije. Od fotkanja za pozivnice, photo sessiona pa do fotkanja samog vjenčanja. Uložio si puno truda i stpljenja i jos ti jednom veliko HVALA na svemu. Ivana & Igor
Za Roberta imamo samo rijeci hvale. Slike i video su odlicni, on i cijela ekipa jako simpaticni, opusteni, nenametljivi i sposobni izvuci ono najbolje iz svake fotografije. Roberta smo odabrali jer nam se svidjela njegova sposobnost prikazivanja iskrenih emocija tako vaznog dana kao sto je vjencanje i nismo pozalili niti trenutka. Listajuci nas book osjetimo ljubav i veselje koji izviru iz svake slike.
Hvala ti sto si omogucio da nas veliki dan ostane tako prekrasno trajno zabiljezen :-) takoder, tvoja brzina i profesionalnost u isporucivanju slika i postivanje dogovorenih rokova su za svaku pohvalu!
Tea & Ivan